Jobb&party!

skrivet 2010-04-03 klockan 11:31:04
Nu blir det kvällstur 14-22, samma imorgon. Sista turerna på listan, sen är jag fri! Sen blir det slutarbete 5000, så jag blir klar och kan göra vad jag vill. punkt.

Igår var vi till Fé med Jill, Frida & Eva. Det var hur trevligt som helst. Vi var rätt tidiga där, men sen när Boner börja spela och det börja komma lite folk så var det riktigt bra feelis.

Sebbe var såklart där, han fyllde ju år och var helt i esse. Det är ju inte som om han dansar nykter:D Prata dock inget med honom som vanligt utan det var Jonne och Jonatan som jag böt några ord med. Och Tony, haha. Jag hade tydligen babbla på som fn då 2 veckor sen när jag var kalasfull. Bra där!

Ikväll blir det a8 iaf. Jag ska ha min nya klänning och klackar så jag når taket. Fniss. Kommer blir svingut. Och kommer inte hinna bli så full då jag slutar först 22. De andra party pinglorna kommer vara på Evas tupare, så får se hurdant skick de kommer vara:D Och ja, ska inte jobba i krabbis, så varannan vatten. Blir bra!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar