Jogg & funderingar.

skrivet 2010-04-28 klockan 14:15:17
Jogga nyss 3 varv runt sågspånsbanan (3 x 3km) + dit och hem, vilket betyder 10km sammanlagt. Och det gick bra! Lite kände jag i höftböjaren på högra sidan och i vänstra knä, men inget att klaga över. Jag är SÅ glad. Spånbanan är härligt mjuk och skogen ger ett fantastiskt lugn. Det blir dessutom automatisk intervallöpning då banan går upp&ner.

Sen så kommer jag redovisa mitt x-jobb i september, vilket betyder att jag inte behöver stressa. Nu har jag ju då kanske inte stressat ihjäl mig, men liten panik inombords alltid och det mår ju ingen bra av.

Då är frågan ska jag jobba på Shell i sommar eller inte?
Alternativet skulle vara skaffa toiminimi (enskild firma) och göra hemsidor.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar