Kommentarer.

skrivet 2010-04-14 klockan 17:57:04
Undrar om jag är hatad nu av alla Linns fans efter att hon kommenterat min åsikt om hennes bloggs nya utseende. Blev mycket genitiv där nu, men ni förstår vad jag menar. Tycker förövrig också att Mimmi Brunnsberg är skitduktig.

Besökarantalet steg till höjden iaf, men ingen har kommenterat. Hur funkar det egentligen, det här med kommentarer. Jag funderar på när jag själv får lust att kommentera och det är sjukt random. Ibland kommenterar jag först när någon annan gjort det innan mig, då är tröskeln liksom lägre. Har någon samma tankar som jag?

Kommentarer



Frida (din syster)
skrivet 2010-04-14 klockan 18:41:42

Ibland orkar man ju inte kommentera, man kommenterar bara då man verkligen har något att säga. Gillar-knappen på facebook är så mkt lättare, den använder jag ganska ofta.


skrivet 2010-04-15 klockan 14:28:09

Det är klart att ingen hatar dig, haha! Bara kul med åsikter som man kan stå för. Puss


ika
skrivet 2010-04-15 klockan 15:07:47

Vilken tur:D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar