Det senaste.

skrivet 2010-08-12 klockan 11:19:55
Min kaffesällskapsönskning genererade 3 möjliga dejter varav 1 är nu avklarad:) Det blev en kväll på Serendi igår med flickorna, det var roligt. Jag skrattade som fn. Behöver nog ingen skrattyoga som Julle var intresserad att gå på.

Men ja då väntar visit till pappa och ett besök i Borlänge:)

Jag är faktiskt påväg till Borlänge i början av september. Vi ska dit med BK-46 damerna på turnering och jag är med på ett hörn. Har ju inte kunnat träna på en månad typ, vilket suger rejält, men kan ju åka med iaf även om det kanske inte blir så många minuter på handbollsplan.

Slutarbetet då? Ja, ingenting har hänt. NADA! ush, men orkar inte ha morkkis. Bara sommaren tar slut och hösten kommer så ska jag hitta på nåt. Känns som det iaf. Det här med att göra skolprojekt på sommaren är ju inte min grej helt enkelt! Finns för mycket annat man kan göra en solig dag.

Mina fyra lediga dagar från Shell blev nu bara 3. Ska jobba morgonskiftet imorgon, men sen är jag ledig lördag och söndag. Kanske utgång på fredag? Lördag ska man iaf vara tip top för då är det bröllop. Jej!

Nu i duschen, sen få upp lillebror för att gå och handla en kostym till honom. Bra att man är ute i god tid :D Ska se över min outfit också, men tror det är ganska så kirrad.

Puss på er!

Kommentarer



Frida
skrivet 2010-08-12 klockan 13:27:14

Det va kul igår, o jo, skratta fick man. :D Intressant hur vi alla ska ändra till så perfekta människor "bara hösten kommer", får si hur det går... :D


ika
skrivet 2010-08-12 klockan 13:29:03

haha, jo jag vet.. sen i höst.. host host. :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar