Lördagsfilosoferingar.

skrivet 2010-08-21 klockan 16:18:12

Mamma väcker mig kl. 14:35.

-iiiikaaaaa ska vi fara å se på fotiiiis! Jag börjar laga maaaaat nuuuu!

 

WTF! Inte precis det första man vill höra när man haft nattskiftet. För det första vet morsan att jag inte äter riktig mat direkt på morgonen. Måste ju alltid börja med morgonmål; två rågbröd, yoghurt & kaffe.

För det andra så kanske det inte är läge att springa direkt på en fotismatch en 25 min efter väckning, även om jag gärna går och ser på BK-46s hemmamatcher. Vill nog gärna ha en timme på mig.

 

På tal om en timme. Då ska vi vara på Linas tuparit. Så nu var det duschen! Oj blir brått. Men måste lite skriva av mig;)

 

Nina och Kenna va in tiiidigt imorse på shell. Hon sku ha bebis, så de var på väg till BB. Lugnare föräldrar får man leta efter. Grattis till bebisen iaf.

 

Sen var Tobias Ekman in efter U2 konserten igår till Shell. Alltså vilken härlig typ han är. Gladare människa får man leta efter. Han har bara en så positiv aura. Kan inte förklara, men hursomhelst, jätteroligt att se honom igen.

 

Razorlight hade varit förband för U2 annars. Gah! Dom gillar jag ju svinmycket! Var på deras konsert i Wien då för 1,5 år sen. Snow Patrol var ju lämppäri i GBG ifjol åt U2, dom såg jag också då jag var i Wien, så d e lite sjuk att de valt två av mina favoritband som uppvärmare.

 

Nicke var in efter konserten också. Han var nog mycket nöjd. Han ska upp till Lappi idag. Låter så otroligt skönt måste jag säga. Jag är nog i grymt behov av semester!

 

PS. Ni är nu 50 pers som läser varje dag! Jej! Vad rrrroligt! :D hej på er! DS.

Kommentarer



Hansson
skrivet 2010-08-22 klockan 01:07:11

Hej Ika :-)


Hansson
skrivet 2010-08-24 klockan 06:39:10

Jag kan faktiskt höra din mamma :-) Hihi



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar