Message to Sis.

skrivet 2010-08-26 klockan 09:12:59

Kära syster, tänkte först meddela att jag städar mitt rum! Det har inte hänt sen du var här och redde upp. Hihi.

 

Sen ska jag titta på dina nya tatueringar. Du kan säkert boka tid snart, så finns det en deadline också. Kan också berätta att från och med oktober kommer jag inte jobba speciellt mycket så då ska jag fixa din blogg/hemsida. Hur låter det? Det kunde ju ingå i mitt slutarbete.

 

Hur gick handbollsträningen i storstaden. Jag var igår och kasta lite boll. Huuuur roligt var inte det!? :D men tar nog en tid innan jag kan vara med OM jag kan vara med.

 

Hoppas det går bra på jobbet och med Mallohs inflyttning. Saknar dig & love U.

Kommentarer



Frrrrey
skrivet 2010-08-27 klockan 14:25:46

de finns e-mail, sms, facebook o liknande också som e till för sånt däran, om int du visst...


Fredrika
skrivet 2010-08-27 klockan 15:50:51

hon ville bara testa om jag läser bloggen =P

tack kära systeryster, det låter toppen. ha mejla spider tattoo men inte fått något svar ännu.

handisträningen gick bra (jag överlevd å skämd int ut mig). känns i hela kroppen, men på ett bra sätt.

nästa vecka igen. idag var jag i slaget efter tolv och nu ska jag fara på konstens natt. kämpa på med shelliläinen, så hörs vi - kraaam



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar