Mys.

skrivet 2010-08-17 klockan 10:53:55

Hej! Jag har fått mysa som aldrig förr och otroligt vad lugn man blir i kroppen. Går omkring med ett konstant smile på läpparna. Mycket bra med tanke på det urdåliga schemat jag har på jobbet med kväll, kväll, kväll, en ynka dag ledigt och sedan natt, natt, natt, natt. Gah.

 

Jag var och springa lite här i söndags också, men det gick inte så bra. Har ont fortfarande. Blä.

 

Sen ringde Janne från handbollen och sa lycka till med att få försäkring med ditt knä. Aha, tack. Nå ska in i veckan och höra läget. Man får ju inte spela utan försäkring. OCH ja, jag spelar på egen risk. Självklart, inte tänker jag låta någon annan ta ansvar för min dumdristighet heller.

 

Och så lite kärlek från Svea. <3

Kommentarer



Frida
skrivet 2010-08-17 klockan 15:18:42

Låter bra me ditt mysas. Mysa e ju allti skoj... :D


Hansson
skrivet 2010-08-17 klockan 18:39:28

I Pohjo? :-)

Nice!


ika
skrivet 2010-08-18 klockan 11:35:56

Frida: Mm, visst är det det ;)

Hansson: Ja-du kanske d ;)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar