I'm yours.

skrivet 2010-08-25 klockan 08:48:47

Jee! Jag har kunnat springa nu två dagar i rad. Visseligen bara 3km länken, men iaf. Man måste ju börja någonstans. Mucho nice! Ikväll ska jag ta mig till SISU-Arena för lite handboll också. Ska ju till Sverige snart med gänget och kommer inte kunna träna nästa vecka då jag har kvällstur på jobbet.

Ska snacka försäkringar idag ist då jag var lite sömnig igår.

Sen måste jag få intyg över allt mitt knark som jag använder. Har recept på dem nånstans i mina Sverige-lådor, men huuuur få tag på dem när Sassas alla grejer är packade på mina i garaget. Knepit jue.

Ikväll förhoppningsvis häng med flickorna♥
Sen har jag fått mysa och finns nog inget bättre, vitsi d e nog kiva:)

Kommentarer



Frida
skrivet 2010-08-25 klockan 15:43:02

I'm yours ikväll. :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar