HIFKmatchen.

skrivet 2010-12-09 klockan 13:01:34
Igår var det match mot HIFK. Möttes av leenden när jag kom till hallen. Det var Silja, Mallan och Annika som smila upp sig. Trevliga tjejer det där!

Första halvleken hängde vi med och speciellt Sanni var på hugget. Hon gjorde mål med vänstern efter att ha fintat förbi Anette Tallqvist. Mycket roligt att se!

Elin gjorde en toppenmatch igen! Hon gjorde 11 mål, vilket ju är massor. Där va visserligen straffar inräknat; dem ska man ju också sätta, men många snygga i steget, vilket ger variation i anfallsspelet.

Försvaret finns det mycket att bättra på. Alla måste bli aggressivare och klara man mot man. På lördag är det match i Lojo, då ska jag vara med, jee. Sen bastukväll! :D

update: ser dåligt ut, var finns det en bastu vi kan använda?

Kommentarer



skrivet 2010-12-09 klockan 13:39:05

Man mot man eller kvinna mot kvinna?


ika
skrivet 2010-12-09 klockan 13:55:59

haha :D


skrivet 2010-12-10 klockan 09:10:25

Aktia, Jogging Team, strandbastun i KTV, innebastun i KTV, dendär bastun dit före Gölen osv.


ika
skrivet 2010-12-10 klockan 13:20:57

Tack Nicke för tipset!

Aktia får vi inte vara i, Jogging team var fullbokat osv.

Vi försöker igen i januari.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar