Kalas.

skrivet 2010-12-10 klockan 12:05:58

 

Vitsi nu har jag bloggat i hela fyra (4!) år. Hipp hipp!

 

I början handlade bloggen mycket om usel sophantering på Tjärna Ängar i Borlänge där jag bodde första året. Första inlägget redogör jag för allt annat jag borde göra och inte blogga :D Det var 2006. Och i den stilen har det fortsatt, everyday-anyday.

 

2007 var jag riktigt sliten. Jobbade massor på McDonald's och förutom handbollskarriären som spelare och tränare var det skolan som tog musten av mig. Längtade mest hem till min dåvarande pojkvän Sebbe.

 

2008 var jag fortfarande i Sverige, fick mitt knästöd så jag kunde spela utan korsband och gjorde kårtidningen du&du. Var väldigt fokuserad på finlandssvenskhet.

 

2009 var jag hemma i Suomiland och funderade på Egyptenresa samt bowlade med kompisar. Gjorde ett försök till slutarbete och skypade med Miko som jag träffade i Österrike.

 

2010 får jag fel i huvudet när byggaren är här och sågar & hamrar. Skickar paket till Sverige och ska göra comeback i handbollen. Tycker det är härligt att vara kär igen.

Kommentarer



Julia
skrivet 2010-12-10 klockan 12:42:30

Grattis på födeslsedagen då bara! Ska vi fira lite idag?


ika
skrivet 2010-12-10 klockan 15:01:47

Idag blir det idolfinal och chill. Har ju match imorgon! Sen morgontur på söndag så blir en lugn helg.



Vi festar till det nästa lördag.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar