Träningsvärk.

skrivet 2010-12-13 klockan 18:33:11
Nu ska jag snart på bodypump. Jiisus vad jag har ont i benen. Träning på fredag, match på lördag och jobb (stå och gå i 8h i streck) + träning igår har resulterat i mycket pipi i benen. Främst vader och knän då. Aj aj.

Matchen gick bra! Det var helt fantastiskt roligt! Älska matcher. Adrenalinet får flöda och man blir så ivrig. Spelade inte så mycket, men riktigt bra första match för mig. Gjorde ett mål på en halvsnabb, hehe. Har mycket snygga blåmärken bak på armarna, så man vet att man varit in action. Vi spelade nästan jämt mot flicklandslaget. De vann till slut med några mål.

Sverige vann mot Norge i damEM. Sensation! Norge spelade dock inte alls bra och hade fler spelare sjuka. Tyvärr funka inte streamen hos Sami så bra, så blev jättestörd. Får se matcherna här hemma ist eller sen i efterhand på streamen.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar