Sunday blues.

skrivet 2010-02-07 klockan 19:05:58
Blä, jag ville få klart Ninas nya bloggdesign senast idag, men perfektionismen sätter käppar i hjulet. Vägrar publicera sånt som jag inte är 100% nöjd över även om jag vet att mottagaren samt övrigt folk tycker det blev bra. Så sorry Nina, du får vänta lite till... :D

Natturen på shell var ovanligt lugn. Men jag blev ändå lite stressad eftersom vi slappat lite väl med Satu samt att Borlänge-Johan (min skiftledare på McD) ringde från finandsfärjan och då måste man ju svara;) Pojken behövde lite hjälp med vissa strategiska meningar på finska eller ja, rättare sagt EN mening. Sötis då!

Dumt att jag bara har två nätter, för nu är ju dygnsrytmen redan omvänd. Och den här natten kommer vara mycket lättare.

Imorgon ska vi börja smått dekorera branddepån i Backgränd. Wihuu, ser supermycket framemot vår födelsedagsfest på lördag. Hoppas det kommer mycket folk och firar med oss. Förresten om nån behöver skjuts så går det att ordna. Jag har min outfit klar, så det känns skönt! Wii.

Strax Shell igen.

ps. tack för alla kommentarer, så kul! ds.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar