Hemma igen.

skrivet 2010-01-15 klockan 13:05:46
Hej, nu är vi hemma igen. Hemresan gick bra. Ingen ordning på Hurghada flyplats, men vi kom igenom eländet. Jag hade övervikt på väskan, men som tur räknade de ihop handbagaget också, så Julle räddade mig där. Bagagehanteringen i Helsingfors råkade fungera, så vi fick våra väskor och Sigge plockade upp oss. Var hemma lite före 12 igår kväll.

Nu har jag tagit sovmorgon, sen kastat en massa kläder i tvättmaskin och ätit rågbröd! Ska strax ta itu med alla 500 bilder och sätta upp ett album på fejjan. Finland är så vintervacker och det känns bra att vara hemma i "ordning och reda" med undantag för mitt rum då:D

Frida ligger på i dropp på sjukhus (tyks i Åbo) pga av uppsvällt ansikte/hals. Lite otäckt hoppas de snart kommer fram till vad hon har för fel. Bli fort bra Piidi.

Imorgon morgontur på shell och tillbaka till vardagen.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar