Nattjobbaren.

skrivet 2010-01-18 klockan 16:15:50

Okej, tillbaka till vardagen femtusen. Saknar värmen, men samtidigt är det bara för härligt vinterväder. Knastrar mysigt under kängorna när man går. Har jobbat natt och då blir man alltid lite duviger, så blir inte så mycket energi över till bloggen. Sorry.

 

I lördags var vi till a8 med Julia för att visa upp våra snygga brännor. Det är otroligt vad lite brunare hud gör för utseendet. Jag har fått massa komplimanger:D A8 var riktigt roligt, blev kanske lite mycket sprit och sen kom vi på den briljanta idén att inviga vattenpipan på efterfest. Efterfester är grymt överskattade. Varför går man bara inte hem och sova? :D

 

Jag sov inte många timmar och sen hade jag som sagt nattur. Har aldrig varit segare i hela mitt liv. Idag tänkte jag sova hela dagen, men det lyckades inte riktigt då Frida hämtade Rockie 14-tiden. Bra att Frida är på fötter igen iaf och jag kan ju ta en tupplur innan jobbet.

 

Tack igen Julia för en underbar resa! Jag uppskattar vår vänskap. Det gör vi igen!

Här hade vi roligt med photobooth en kväll på cacao:D :D :D Hahaha!!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar