Really?

skrivet 2010-01-31 klockan 23:51:04
Jag ringde nyss jobbet och bad Josefina som svara att kolla min jobblista att kan det verkligen stämma att jag har en hel vecka ledig. Att jag jobbar först nästa gång lördag-söndag natt. Och så är det!
Oh gosh.
Då blir det slutarbete och designa om Ninas blogg, hela veckan.

Gårdagens festligheter var nice. Vi såg på euroviisut (Den där Rybak pojken var bäst.) hos Julia och drack vin. Sen kasta Hannu oss till a8. Det var mycket folk ute och riktigt roligt! Jag hade ny outfit som jag köpte i Gina Tricot i Åbo. Very hot stuff!

Vi var ju på Fridas tupare i Åbo på fredag. Helgen kunde inte börja bättre. Vi var ut till Bremer och sen på fränäre till Mantun grilli. Nami, med vitlöksmajonnäs. Lördag bestod av shopping i 4h och hemresa i fullpackad bil.

Idag har jag sovit typ till 16 och sen slappat. Det kom finalmatchen i handbollsEM på nätet, så den såg jag. Riktigt härlig match mellan Frankrike och Kroatien. Fransmännen tog hem det.

Tack för den helgen! Mucho bueno.

Kommentarer



skrivet 2010-02-01 klockan 06:06:55

Yaya! Ny blogg, hipp hipp!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar