9-dagars putki to an end.

skrivet 2010-07-29 klockan 12:13:23

NU får ni defnitivt kalla mig för en usel bloggare. Förlåt, förlåt, förlåt.

 

Jag har jobbat halvt ihjäl mig, sista dagen på 9-dagars putki ikväll. Sen två HELA dagar ledigt!! Gosh, vad jag har väntat. Och imorgon är det ju KARISNATTEN, whoop whoop! :D

 

Har varit helt okej att hänga på Shell så mycket som jag gjort, då jag jobbat på bensa-sidan och kunnat ordna och lite följa med olika saker. Blir liksom lättare då man lite kan ha koll. Annars så jobbar jag ju både i butiken och i café och vet aldrig nåt om något. Iaf känns det ibland så.

 

Har ju inte ens berättat om helgen. Dåligt, dåligt! Har hängt med Karlssons Frida för det mesta. Fredag Serendi och Shell och lördag, Fridas fest och Santa Fé. Rrrrriktigt Rrrrroligt! :D ;D Bilder får ni ta del av senare, sorry. Hinner inte nu.

 

Knä har blivit bättre. Jobbade första dagen igår utan bandage och voltaren gel. Jess! Thank U.

 

Nu ut på lite ärenden på stan, bl a hämta plagg som Elin sytt om. Tack och bock! Sen Shell och kvällsskiftet. So long.

Kommentarer



skrivet 2010-07-30 klockan 09:38:30

Du e en usel bloggare. :)


ika
skrivet 2010-07-30 klockan 13:08:58

Tack Nicke, man kan lita på dig! En man av ärlighet.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar