Hello sunshinegirl.

skrivet 2010-07-09 klockan 11:32:46

Yup, såhär pigg ser jag ut idag. Fick sömn efter 2 och vakna 7 när de kom och hämta lavan. Så va jag ut me Rockie i morgonsolen och sen har jag sovit fram till nu :D

 

Hade en mardröm när jag vakna. Det var asit, bodde på bottenvåningen i något hus i centrum med 3 stora fönster mot vägen och sen hade jag ett fönster uppe och märker då att någon gammal gubbe försöker ta min mobil som ligger på laddning på fönsterbrädet. Fönstret var sådant att man öppnar det för vädring på ovansidan så han hade lite problem att nå den. Jag ville springa dit, skrika men det hände ingenting. Jag var som i lera, allt gick lååångsamt och sen får jag ut ett klent rop, som jag också skriker på riktigt. Så vaknar av att jag själv skriker. Galet jue!

 

Igår va jag till Lojo på lite shopping. Blev en ny bikini och ett par jeansshorts, plus lite annat smått och gott. Lite för svettigt för shopping dock.

 

På kvällen var jag på filmkväll och såg Into the Wild. Den är så fin, men det är som en ny film varje gång jag ser den. Den betyder liksom olika beroende på var i livet man är. Lite häftigt tycker jag. Det var en av många filmkvällar får man hoppas ;)

 

Happiness is only real when shared.

Kommentarer



Frida
skrivet 2010-07-09 klockan 14:09:21

Om det e filmkvällar du vill ha mera av, så kan jag nog offra mig. ;)



O hej, när blir det sello, vågar ju int umgås me dig snart om jag int får nya kläder, såna du godkänner... :D


ika
skrivet 2010-07-09 klockan 18:31:20

Fniss;)

JOOOOO, ja e messis.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar