Lördagen i pics.

skrivet 2010-07-14 klockan 08:45:57

Bastsjöbeachen HELA dagen.

 

Julia fotade oss.

 

Jag fick en av mina energikickar.

 

Ipoden och x-mini högtalaren stod för musiken.

 

En fin bild i Julias HBL.

 

Man börja nästa tro på gud när man såg den här himmelen innan avfärd till Hangö.

 

Här snackar vi hårspray:D

 

Nicke, Frida och Julia på Tivoli i Nickes favorithörn där man fick drinkar med slushy. Nami.

 

Frida i snyggklänning lånad av Julia.

Det var en helt fantastisk lördag med beach-häng hela dagen och lite grill hos Frida innan avfärd till Hangö. Där stegade vi in på Tivoli. Det var SÅ lyckat. Tack alla. Och tack massor systeryster för att du körde.

Kommentarer



Frida
skrivet 2010-07-14 klockan 10:37:02

Jag sir precis så ofrech ut som jag kände mig där. :D Svettigt!! :)



O jo, tack Frida att du körd, fast det blev lite komplikationer på vägen. :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar