Painted.

skrivet 2010-07-30 klockan 11:06:36

Oooz, så laddad för ikväll! Kommer bli så rrroligt. Ska kramas me mina :n och pimpla vin. Karisnatten it is! hoppas man träffar en del gamla bekanta. Det är alltid skoj!

 

Kolla jag har lackade naglar. När har det hänt sist? Har defacto inte kunnat tugga på naglarna nu när jag jobbat som tuuusan och sen myst lite däremellan så nu är de tillräckligt långa för lacket liksom. OCH måste nog säga att man känner sig liiite finare med lackade naglar. Hihi.

 

Innan festligheterna drar igång där vid fem ska jag ut på stan och hitta ett nytt navelsmycke (eftersom jag tappat mitt förra) & inhandla lite alkoholhaltigt.

Kommentarer



en nyfiken en
skrivet 2010-07-30 klockan 12:17:38

'hihi, vem ha du myst med då? ;)


ika
skrivet 2010-07-30 klockan 13:08:17

hej en nyfiken en.

Ja-du, det är ju lite hemligt om du förstår ;)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar