Intervall.

skrivet 2010-06-16 klockan 21:11:46
Idag har jag jobbat morgontur. Helena har fått underhålla sig själv med att cykla omkring i Karis samt hänga på Shell:) Aww, kanske inte det roligaste.

Intervallträning fanns även på schema idag. Jag trodde jag skulle dö, men fan ta den som ger upp. Jag klarade det med hedern i behåll även om det är lååångt kvar till toppform. Knä höll även om underlaget var litet i det ojämnaste laget, men det var mjukt iaf.

Imorgon åker Helena hem, det har varit roligt att ha henne här. Sen kommer Kristin på fredag, så byter bara svenne inför helgen :D OCH i helgen är det poppiskalaset. Whoop whoop! Jag är laddad, hoppas verkligen det inte regnar, men det ser dåligt ut. Kyligt skulle det vara iaf. Brr.

Och hur sjukt var det inte att Schweiz vann mot Spanien!? Crazy.

Ajoo, Lintsi var roligt. Ingen karusell var dock jättehemsk så blev lite besviken. Så går det när man hoppat bungy två gånger. Damn.

Kommentarer



kristin
skrivet 2010-06-18 klockan 08:17:05

Ses ikväll :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar