Härligt!

skrivet 2010-03-24 klockan 17:17:35

Åh, vilket härligt vårväder vi har I Finland just nu! Var på en promenad till stan för att hämta bilen som jag lämnade där igår, då det blev ett par öl med bästa bruden:D

 

Sen har jag skypat med Egypten. Tänkte åka ner ett varv igen, men vet inte riktigt när. Småskusin Santtu ska ner 27.4, så kanske där runt någongång.

 

Igår alltså hade jag en helkväll med bästa Julia. Vi var och såg pjäsen CASH We'll meet again på Tryckis och sen på mat och alkoholhaltigt på Serendi. Pjäsen var bra och skådisen Marco var helt suverän. Läs om den här.


Tidigare på dagen var jag på en kakaokaffe till Shell. Då berätta Hannu att vi hade fått 100% i mystery shopper. Oj, det är ju fantastiskt! Ännu mer fantastiskt var att det var jag som fixat det! Wihuu! Han/hon hade varit på fredag och tankat då jag jobbade på bensasidan. Vi har inte pålänge fått 100% pga en punkt som heter lisämyynti, dvs man ska erbjuda kunden något utöver det han/hon handlat. Jag brukar i allmänhet inte truga på schack någo choko eller så, men jag hade tydligen gjort det den här gången! Nice!

Jag var en gång här nyligen på simpukkasidan då den här mystery shopper varit och då var allting bra förutom just lisämyynti. Så det var fint att det lyckades den här gången:D

I natt jobb och 4 nätter framåt. Så blir en helg på shell. Man får gärna komma och pigga upp min arbetsnatt:D

Kommentarer



Småkusin Santtu :)
skrivet 2010-03-26 klockan 09:18:11

JOO, kom då du också! :) Vi behöver sightseeing och någon som kan skydda två blåögda tonåringar mot killarna där ;)


ika
skrivet 2010-03-26 klockan 14:52:09

haha, jo jag är ju lite vanare:D Ska försöka!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar