Sju totalt random.

skrivet 2010-03-14 klockan 16:55:29
Här kommer mina 7 random. Utmanad av Nina.

1. Jag biter på naglarna.
Ingen annan i min familj gör det. Biter dem inte blodiga, men speciellt vackert är det inte. Dock tror jag strong på att det är därför jag aldrig är sjuk. Peppar, peppar.

2. Började lyssna på Foo Fighters för att en pojke som jag var kär i gjorde det. Skämmit men sant.

3. Var stort fan av Lotta Engbergs orkester när jag var liten. Vi var t o m på konsert till Mariehamn. Där fick jag en stor blå keps med bandets namn som jag använde flitigt. Övriga idoler på den tiden var Carola och Roxette.

4. Enligt egen utsago den första som piercade sig ögonbrynet i KSH (Karis svenska högstadium). Då var jag 15 år. Efter det har det blivit en tungpiercing (borttagen) & navelpiercing samt i tragus (den inre fliken på örat närmast ansiktet). Observera att jag inte har piercat öronsnibbarna.

5. Jag var tvungen att köra upp inte en och inte två utan tre (3!) gånger innan jag fick körkortet. Skyller detta på min mor som lärde mig köra då hennes motto var "smidighet i trafiken" vilket betyder att man rullar igenom en massa korsningar. Märkväl jag har aldrig fått böter. Peppar, peppar.

6. Kört bil i Barcelona. Rekommenderas inte!

7. Varit med i en tågolycka där två människor miste livet. Jag såg när de blodiga och livlösa bars bort på bår. Ni kan ju gissa om man hade mardrömmar i månader efteråt.

 

Jag skickar utmaningen till mina svennen; Kajsa, Johny, Carro, Denisa & Sandra.

Kommentarer



skrivet 2010-03-14 klockan 22:40:52

oj oj oj då ska jag försöka komma på en lista så småningom!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar