Dagens.

skrivet 2010-05-05 klockan 16:41:42

Ny keps, jej! Tyckte den var lite snärtig med fina färger. Lite grande för mitt huvve, men suprenice! Den ska jag ha när jag susar fram på min longboard i sommar.

 

Har haft en RIKTIGT seg dag idag. Vakna efter 12 och åt frukost och surfade i 3 timmar innan jag fick energi till att åka och handla. Måste ju hamstra lite nu när det är livsmedelsstrejk. Mest synd tycker man ju om grisarna som måst tråmas med varandra när de inte slipper till slaktaren.

 

Anyway, så blev inköpet 80 ege. WTF! Då fanns där inte ens mycket kött, lite kycklingstrimlor. Fattar inte hur mat kan vara så svindyrt i Finland. Man borde helt klart bojkotta mataffärerna och antingen odla själv eller leva på havregrynsgröt.

Eller har ni någo andra idéer?

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar