Chill.

skrivet 2010-11-15 klockan 16:12:57
Vissa människor föder barn och flyttar typ samtidigt medan jag bara chillar värrigare. Sov till 12 idag. SÅ SKÖNT! men ja, kanske jag borde aktivera mig lite. Okej november är kanske inte DEN månaden man spritter av energi, så får nog bara inse att det blir lungt en tid framöver. Babysteps.

Igår tränade jag 2h. Vi hade Janne som tränare och det var riktigt roligt. Snabbare, snabbare flickor! :D Vi sprang typ igenom hela träningen. Benen var aningen möra, men det var hur skönt som helst! Jag var då högerytter och fick massa lägen när vi spela och tammifan är det något som lider så är det målskyttet. Är helt usel på att sätta in bollarna. Blir ju knäpp med mindre. MEN knä mår relativt bra. Instabilt fortfarande men har inte ont. Det kan ni förstå är för härligt.

Blir kanske comeback först efter jul då det är lite onödigt att riskera något, men ja, jag måste komma iväg till gymmet! Hur i hela friden ska jag lyckas ta mig dit? Nu på onsdag har vi cupmatch mot atlas. Det ska bli roligt! Jag försöker åka med på alla matcher och det passar ju bra att jag kan köra på gänget, då det inte är så roligt att köra då man ska själv spela.

Snart lenkki och bodypump. Nice!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar