Onsdagsskriverier.

skrivet 2010-11-10 klockan 12:06:31
Färgar håret för tillfället. Ni får bildbevis sen. Frida ska skjutsas till tvåans tåg och sen ska Skodan få nya bakdäck 14. Annars så har jag typ pms på gång. Var riktigt jäkla omöjlig igår. Blä för sånt. Det är som om någon annan styr i en, vet ni? Hormonstärv och humörsvängningar från helvetet. Kom då jäkla mens! Morr.

Tur så ska vi på match idag med damerna. Får man lite yttre stimulans och går inte ner i sig själv. Jag ska vara kusk. Vi ska till Grankulla och hälsa på! Kom igen nu brudar! Jag var riktigt svettig efter Spartamatchen då jag hejade som en tok! :D Helst skulle man ju vara med på plan, men det är också roligt att bara vara med på bänken!

Sen har mitt paket från Killerdana fastnat i Helsingfors. Pruppis. Där är nån ny t-shirt och klänning bara som jag unnat mig. Roxy fick de inte ens skicka längre.

Vitsi det är kul att se hur ens paket skickas runt världen :)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar