Senaste dagarna.

skrivet 2010-11-30 klockan 15:20:01
Hmm, varit lite dåligt med bloggandet nu. Hänger mest i Pojo city nuförtiden. Helgen kom och for. Var ut på vift på lördag med bl a Julle. Blev a8 och helt roligt. Sami kom och söka i natten. Supersnällt av honom. Blev nog en bra blandning på alkoholintaget så söndagen framskred i krapulans tecken. Fick hänga med syrran och hennes besökare från Island, Hlini. Det var roligt!

Kallt som attan är det. Påminne har redan öppnat. Och de har kanonerna på dygnet runt. Blir lite sugen på att fara å snoukka, men vill ha en ny snowboard. Borde nog investera i en. Fast borde jobba lite till för att det ska kännas helt okej. Jobbade morgontur igår. Blev lite snurrig efter det och tog en 3h päikkärit. Inte lätt när man inte har rutin.

Trött är jag fortfarande fast jag börjat knarka berocca och järntabletter.
Okej that's all for now. Ska skjutsa Catti till tåget och gå och panta flaskor.
Bra liv! :D

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar