Lite kryare.

skrivet 2010-11-23 klockan 14:47:19

Lite kryare idag. Jess! Har kört syrran till tåget, alltid lika nice att ha henne hemma. Ser framemot jullovet då vi ska rensa och fixa! Jag och mamma är hopplösa samlare medan syrran kan det där med att ge/slänga bort saker!

Sov oroligt i natt. Börjar lite känna mig som en pummi-ungi. Jag har ju nog någo fel när jag inte får något gjort. Dagarna bara går och ingenting händer. Undrar om jag borde göra nåt helt annat en tid. Men vad? Om nån har någo bra tips hur man tar sig ur vardagslunket så shoot!

Vi remppar här hemma nu, så skulle ju kunna hjälpa till med det och göra nåt med händerna ist för att sitta framför datorn hela dagarna. Mitt rum behöver också en makeover. Man får börja någonstans bara! Så är det ju och sen babysteps vidare. Vet ju själv att bara man kommer igång så far det av bara farten!

November har nog varit den segaste månaden ever! Ljusglimtar är ju förstås Sami, handbollen och mina kära vänner.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar