Lovely friday!

skrivet 2010-10-01 klockan 16:16:09

Vakna imorse och var ooolidligt trött. Skumt med tanke på att jag nog sovit helt tillräckligt. Iaf så vakna jag när jag körde hem för vädret är helt fabulous! Tänkte att jag sku sova lite mer, men det behövdes inte:) Har tvättat lite kläder, diskat disk och hämtat gräsklipparen från service.

 

Sen har jag chattat med Heleen från Holland på FB, jättekiva att höra av henne. Planerar italienresan för fullt. Jag tänkte ta ett äventyr över till Korsika också, men lite knepigt att hitta rundturer från Bastia. Borde öva min franska också. Italienskan låter jag bli. Dom är ju ändå hopplösa de där italienarna:p

 

Däremellan träffa jag Frida K på stan och va på kaffe med Sofia och Nelli + Amanda. Fick min skumma lönelapp förklarad och lämnade in lånade filmer. Nu har jag nyss ätit couscoussallad och träningar väntar från 18:15. Sen serendi med Julia efter nie. Och så kanske lite mys på det, skulle vara grädden på moset.

 

Puss!

 

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar