Vill ha.

skrivet 2010-10-27 klockan 15:41:17
Nina lyckades hinna före mig när det gäller önskelistan just nu. Har ju defacto samlat på mig lite prylar i en veckas tid som jag skulle behöva.

1.
För det första en ny snowboard. Min gamla blev ju stulen i Borlänge, så äger inte ens någo bräde för tillfället. Dessa två varianter från roxy tilltalar mig så otroooligt mycke.

 

2.

För det andra så börjar min gamla och ack så hårtmedkörda mobil, en sony ericsson, nu sjunga på sista versen. Har en nokia N96 hemma, men den är såå långsam. Skulle kunna tänka mig en htc desire eller iphone 4. Sätter dock ogärna pengar på telefoner, så blir väl syrrans gamla sony ericsson ist. :D

 

 

3.

När vi nu är inne på det här med teknik så skulle en wacom ritplatta vara helt okej.

 

 

4.

Sen ska vi ju ha nåt kiva att sätta på sig också. Den här megatröjan från Nikita ser bara för skön ut. Och snygg är den ju också. Synd att Nikita ska vara så svindyrt.

 

5.

Skön ser också den här teddy-tröjan från ullmax. Den ville Nina också ha. Vi säljer ullmax med BK-damerna, så bara att lägga in en beställning :D Jag skulle också kunna ta ett underställ till, har ett från tidigare. Så himla bra när man ska ut och spurta i kylan.

Det var allt för den här gången. Inte helt omöjligt att uppfylla mina önskningar jue :D

Kommentarer



Dr Gonzo
skrivet 2010-11-06 klockan 09:30:27

Du kan få min Samsung INNOV8 telefon om du behöver en. Ganska bra, snabb men ingen touchscreen. Används som en Nokia. Har ingen användning för den då jag just köpte en HTC Desire.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar