Die happy.

skrivet 2010-09-14 klockan 10:47:40

Här sitter jag och Ninja framför datorn. Vi lyssnar på Robyns senaste platta och fejsbookar. Helt normi dag liksom förutom att jag fortfarande är förkyld. Bajs. Men lite lättare i huvudet idag iaf.

 

Lönespecifikationen landade i brevlådan och jag har tydligen bott på Shell förra löneperioden igen. För jag ser 109 timmar på två veckor. WTF. Galet mycket igen y'all. Men snart är det slut på det. Ser ut att bara vara 3 dagar kvar på listan. Men håll i hatten, hinner komma mer ännu.

 

Ser framemot vår italienresa där ingår en visit till Korsika har jag bestämt. Har alltid velat åka dit. Italien har jag ju varit i och ja, jag har inte imponerats av italienarna. De får ännu övertyga mig om sin förträfflighet. Venedig är ju läckert hur som helst oavsett.

 

Sen är jag förväntansfull inför handbollssäsongens fortsättning och att jag förhoppningsvis snart är med. Målet är att spela i en match! Då kan jag dö lycklig.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar