C'est moi.

skrivet 2010-09-23 klockan 19:53:14

Sådärja, då var de extra passen på shell jobbade. Nice! Jag ska få åka och mysa i natt igen, vilket verkligen gör mig så sjukt glad. Har dock varit grymt trött de senaste dagarna. Är det någon höstsömnighet på G eller?

 

Snart bär det av till Italien, så det ska bli nice med lite mijöomväxling. Hoppas man kan fräsha upp fejset lite med en bränna också. Temperaturen ligger runt 20 grader. Hoppas på en liten värmebölja när vi ska dit.

 

Annars inte så mycket nytt. Inte mycket planerat för helgen. En visit på ekenäs marknad såklart och eventuellt Fé besök på kvällen och så ska jag vara hundvakt åt Rockie på lördag. Skönt med oplanerade helger ibland och framförallt lediga! :D

Kommentarer



Frida
skrivet 2010-09-24 klockan 06:14:07

Ika, vi måst höras senare... Jag ha lova fara ti fe, kom meee... :) O ajo, jag kör, om du int visst :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar