Valet över.

skrivet 2011-04-19 klockan 16:47:17

Idag publicerades sista annonsen för den här omgången. Frida gjorde succée med 828 röster. Hon hade 6te mest röster i Raseborg och 10de mest röster av SFP:arna i nyland. Det var roligt! Men resten av valet var inte lika glädjande.

 

Det finska folket är bittert och inåtvänt och visar det på det här viset. Nu ska vi bara skrapa vårt eget napaludd. No thanks! Klart vi ska vara en del av Europa och EU. Om inte vi hjälper andra EU länder så faller vi också. Allt hör ihop nuförtiden. Tycker folk i allmänhet ska sluta lata sig, förstå mig inte fel, man är så mycket sin egen lyckans smed.

 

Iaf så gick tiden fram till valet jättefort. Tyckte inte vi hann med hälften som man sku kunna ha gjort i kampanjarbete, nåväl man lär sig något av varje val. Roligt har det varit för det mesta, men också stressigt. Bra träning för mig, så roligt att jag kan göra en insats och samtidigt utöva mina färdigheter. Har inte räknat antalet trycksaker och annonser jag gjort. Ska göra en sammanställning tror jag:) Vi har fått bra feedback för materialet så det är positivt!

 

Syster tackade mig fint på hemsidan. Varsågod Frida:)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar