Fantastiskt veckoslut.

skrivet 2011-08-21 klockan 10:08:15
Hej, nu är det riktig LOMA 2 veckor. Jej! Den invigdes med Lina och rocknroll train på Norris och igår var det klassträff i Helsingfors med gymnasieklassen. SUPERROLIGT! Många hade barn, några studera ännu och alla var sig själv.

Lina var jätteduktig! Jag prata lekisminnen med Backmans systrarna.

 

I Helsingfors var vi på runttur i skolan och i nya byggnaden Sandels. Vi lekte bolleken och berättade vad vi gjort. Sen kolla vi igenom foton och minglade. Roligt att träffa Eva igen också, vi har bara setts sporadiskt i Karis.

Middag på restaurang Töölönranta. Jag åt caesarsallad med kyckling som tyvärr var torr. Sen delade jag en flaska vin med Kajja, tror hon drack lite mer än jag. Vinet kostade dubbelt så mycke som maten. Sen kunde jag inte fara med vidare med festarfolket för sista tåget går 23 och idag kommer Heleen, så ska strax iväg och söka henne. NICE!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar