Paus.

skrivet 2011-02-10 klockan 14:27:58

Blivit lite paus här på bloggen. Blivit paus från allt. Sami har varit sjuk sen lördan och jag har hållit honom sällskap, så har verkligen inte gjort mycke. Har nog inte känt mig helt hundra jag heller, men inget i jämförelse med Sami. Över 39 graders feber och ont i halsen. Riktigt risig har han varit och är fortfarande sjuk. Blir nog tråkigt att ligga på soffan flera dar i streck.

 

Så kändes helt bra att jobba idag och så blir det en tur imorgon också. Vad är det vidare. Imorgon är det en speciell dag. Gissa vad? :D

 

Och vitsi mitt hår är mörkt. Tror inte jag haft det såhär mörkt på 10 år. :)

Kommentarer



Fredrika
skrivet 2011-02-11 klockan 01:44:43

jag vet vad det är för dag ;)

kramisar



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar