Piggna till.

skrivet 2011-02-16 klockan 12:35:50

Nåja, nu har jag lite börjat piggna till från min vinterdvala. Mycket bra med en massa sol nu, även om det är svinkallt. Har varit så trött, så trött och sjuk däremellan. Knarkar som aldrig förr; antibiotika,vitaminer, honungste, allergipiller och det senaste p-piller. Hormonerna har nog gjort mig lite sekasin, men hoppas det går över fort. Iofs knarka jag ganska mycket när jag var liten, då det blev astmamedicin morgon och kväll.

 

Anyway, har lite olika projekt på gång. Garderoben här i tamburen är inte klar ännu så det ska fixas. Sen finns det förstås slutarbete, hehe. Det försvinner ju ingenstans. Och så lite bloggdesign +hemsidor. Förutom det lite turer på shell, så jag får mina fickpengar. Handbollen går inte alls bra. Blir inte ens uttagen till laget längre, så man blir ju deprimerad med mindre. Nåväl, bäst att börja planera knäoperation bara.

 

Vi planerar resa med Sami, så det är kiva att ha det att se framemot.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar