Bli brunett.

skrivet 2011-01-31 klockan 14:25:14

Jag har de senaste åren varit lite mer blond på sommaren och försökt vara rätt så à natural på vinterhalvåret för att inte blonda sönder håret. Nu har jag dock hållt i det blonda liiite längre genom att inte färga högst upp på hjässan utan låta det ljusa bli kvar. Detta fungerade så länge som utväxten inte var alltför grov, vilket den nu hade blivit, så det blev dags för färgning.

 

What do U think? Självklart jättemörkt precis efter färgning. Brukar bli lite ljusare efter några tvättar.

 

Före

 

Efter

Kommentarer



Julia
skrivet 2011-02-01 klockan 11:21:36

Vad fin du är! Du passar jätte bra i mörkt hår!


ika
skrivet 2011-02-01 klockan 12:42:25

tack julle. Det är nog lite emo över det hela, fniss.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar