Jiisus.

skrivet 2011-01-22 klockan 13:45:11

Bild från brukspatronens värdshus allrum. Ljuvliga lampor i taket.

Vitsi igår va en så fullspäckad dag. Först jobb, sen seminarium i billnäs, sen träningar, se musik&mingel i billnäs igen, sen sova, sen på jobb igen och nu är jag här vid datorn nyss hemkommen från jobb. Galet trött! Men roligt har det varit.

På torsdan var jag till Julle på te. Vi funderade lite på gemensam födelsedagsfest.

Nu blir det päikkärit och så får vi se vad man orkar med idag. Måste skotta gården åtminstone. Har kommit massa snö igen :D Sen är det Serbien-Sverige i handbolls VM kl 19 som jag inte tänker missa.

Imorgon morgontur igen och sen handbollsmatch mot Sjundeå i sisu-arena 14:30.
Full rulle. Säger bara jiisus.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar