Fredag igen.

skrivet 2011-03-04 klockan 10:00:09
Time flies. Nu är det redan mars och fredag igen. Blev ingen morgontur idag. Istället har jag snickrat ihop nästa annons till syster som kommer i söndagens tidning. Sen ska jag sova, sen ska jag träna och sen på nattskiftet.

update: annonsen hade inga korrekturfel. Jej, visste väl att jag nog kan om jag lite funderar. Så 6 år av studier är inte helt bortkastat. Eller ja, vi ska väl vänta tills vi ser den på söndag morgon..

Imorgon har vi match mot Sjundeå i Sjundeå. Är det någon som ser framemot det? :)

Igår var vi till Påminne med Sami. Det var fullsmockat med kids. Det råkade vara andelsbankens jippo just igår. Jiisus. Det som var positivt var att vi fick grillkorv. Svingott. Men det var på tok för mycke folk i backen & i hissarna. Sami testade lite snowboard, men gav upp. Han hade inte nerver till det, så han tog skidor ist.

Roligt att testa nya bootsen. Funkade bra! Men Påminne är på tok för liten backe, man är ju konstant i hissen liksom. Saknar mina alper. Snyft.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar