Veckan som gick.

skrivet 2011-05-28 klockan 10:49:27
Vitsi tiden far hastit;)
Har jobbat på shell, fixat annons, illustration och annat smått och gott. Fick åka till ikea två gånger på två dagar söndag och måndag. Söndag så hämta vi ju femhundra möbler åt Frida och på måndag var vi tvugna att åka tillbaka för Sami hade glömt sitt electronkort på McD. Synd!!! :D :D :D Tack Sami för all hjälp. Vilken lyx med en karl som ställer upp och sen ännu köper jordgubbar åt en:)

Hade sen lite stress breakdown i veckan, men nu går allt bra igen förutom lite ekonomiska trångmål som mamma lova fixa. Huh. Måste definitivt dra ner på shoppingen och bli av med allt överlopps som ger mig dåligt samvete. Inte bra för ekonomi och inte bra för samvetet. Syrran får hjälpa mig rensa och sälja.

Sen har jag fått tid till magnetröntgen och tandläkaren. Iih.

Nu lunch på fiskars wärdshus med Syster, Sami och en norrman. Synd med det dåliga vädret. Sku va skönt att sitta på terassen OCH Sjundeå Cupen blir antagligen obesökt i år. Inge roligt att fara dit å frysa även om det alltid är kiva där:(

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar