The morning shift.

skrivet 2011-10-22 klockan 19:17:49

Jobbade morgonskiftet idag igen. Har haft och kommer ha fem morgonskift den här veckan och ni som känner mig vet att jag inte precis är den morgonpiggaste. Sover till 11 oftast när jag är ledig och nu måste jag stiga upp lite efter 5. Gäsp. Har tagit päikkärit alla dagar förutom idag.

Nåväl, det har gått fint. Idag var det en ypperlig dag. Vet inte riktigt varför, men ingen grinig kund och allt flöt på smidigt på nåt sätt. Jag löste en massa problem och ja, var allmänt duktig. Såna dagar gör att jag inte alls tycker det är hemskt att jobba på Shell.

Dessutom har min finska blivit mycket bättre jag kan tom diskutera i telefon på finska, vilket tidigare var grymt svårt. Självklart kommer jag inte på en massa ord, men jag jobbar bättre runt dem än tidigare. Jee jee, hyvä minä.

Strax ska jag i säng igen. Känns konstigt att gå och lägga sig vid 22 en lördag kväll, men Sami är på bastukväll så ska titta lite på tv-program på webben som jag missat i veckan, läsa min inredningstidning jag köpte och smutta på mitt gröna te. Lördagsgodiset är slut för längesen:)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar