Har du ID?

skrivet 2012-04-20 klockan 09:58:17
Senast jag jobbade på Shell så frågade jag en ung man om ID vid köp av tobak. Han hade sin kompis med sig och skämtade om att -int ser jag ju så ung ut! Jo det gjorde han och tadaa hade inte gossebarnet blivit 18 i januari i år.

Då tänkte jag att om jag frågar honom om hur gammal han tror jag är, så kan vi dra paralleller sen om babyface och sånt. Nåväl, han gissade då -Nå säkert tretti!

Bah (!), dit for den liknelsen om att jag också ser yngre ut än min ålder. Jag tycks ju se ut som trettio prick! :p Kanske har jag kommit ikapp mina jämnåriga som ser ut som sin ålder :)

PS. Det är nog många som är så små och inte ser en dag äldre ut än femton som likväl har ålder. Man har absolut ingen koll mera.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar