De senaste dagarna.

skrivet 2012-12-07 klockan 16:10:16
Självständighetsdagen spenderades först i städningens tecken för att sen bli bjuden på tacos hos syster och se på slottsbalen. Roligast var ju Pia Marias kommentarer.
 
Dagen innan kockade Sami sin kycklingwok. Nam.
 
Nu handlar allt om förberedelserna inför kusin Emmis bröllop som är imorgon. Vigseln är i Tyska kyrkan och sen festen på Unionsgatan. Jag och Sami har bokat hotell, så det blir en kiva weekend. Jag har färgat håret i en litet mörkare färg med lite rött i och idag var det fotbad och fixa fötterna så de sitter bra i festskorna.
 
Ska hämta guldkedjan från Matsgatan och kanske köpa ett nagellack som matchar klänningen. Typ mörkgrått eller peach. Samis strategi som han kom på idag är att vi ska åka via hans systers man och låna slips och Miika för att låna bälte :) Han vet inte ens om han kommer in i sin kostym ännu. Blir spännande.

Kommentarer



skrivet 2012-12-10 klockan 16:54:20

Ja satt också och skrattade åt Pia-Marias kommentarer. "Bilar och klännigar kan ha en metallfärg". what??

"inspiration av finska isbjörnen" WHAT??
Svar: Hahahaaa! :D
Catharaina, när ska du börja blogga igen!?
ikalainen



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar