Fastlagstisdag.

skrivet 2012-02-21 klockan 18:56:10

Man ser alltmöjligt på Facebook, bl a sånt här (se nedan) där folk verkligen visar på intellekt och världsuppfattning. Jag har verkligen inte munaaa :)

Skämt och sido, världen är inte riktigt sådär svartvit och blir så otroligt störd när folk ska förenkla saker och speciellt snedvrida. Och ingen hindrar dig från att hjälpa din granne. Klart det finns missförhållanden i vårt land, men vi är inte isolerade. Allt som händer i världen påverkar oss och speciellt EU. För att vi ska ha det bra så måste EU ha det bra. Obs förenklat.

 

Även om jag har en lite striktare kaloriplan för tillfället, så var jag tvungen att köpa en pojoländsk fastlagsbulla. De har ju de facto sålt fastlagsbullar sedan mitten av Januari och jag har inte ätit en förräns nu. Man måste ju äta runebergstårta först ;)

God var den. Nu ska jag redigera bilder från Julias kalas. Stay tuned.

Kommentarer



Frida
skrivet 2012-02-21 klockan 19:11:23

Väntar just på fotona, men bäst att du photoshoppar ordentligt... ;)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar