Stockholm here we come.

skrivet 2012-02-22 klockan 15:08:55
Nu far vi till Stockholm för att se och lyssna till de här japparna.

Bild härifrån.

Snow Patrol konserten är min födelsedagspresent till mig själv. Blir tredje gången gillt. Lovely! Läste att de kommer till Provinssi i sommar för er som inte sett dem.

 

På fredag kväll bjuder min kusin Emmi och hennes pojkvän på middag i deras lägenhet. Ska bli nice! Inga andra planer för Stockholmsvisiten, så ni får gärna komma med förslag. Vi kommer bo på ett mysigt hotell på söder.

 

Avfärd med nattbåten 20:00 på lördag kväll. Så söndag morgon är vi back in Suomiland.

Kommentarer



Lina- my art & my life http://shiiwie.blogg.se/
skrivet 2012-02-22 klockan 17:17:32

Ååh fy vad kul! Hoppas verkligen du får det underbart de närmaste dagarna då! :D


skrivet 2012-02-27 klockan 18:37:20

Den här asos reklamen som finns på din blogg, ser precis ut som om du sku ha gjort den! Dina "färger" :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar