Fredagsfunderingar.

skrivet 2012-02-17 klockan 16:49:33
Kalle Palander en av de mängder av idrottsmänniskor som inte fattar att lägga av. Herregud, jappen är 34 och har haft sjukt mycket skador. Hans främre korsband gick av 2006 och sen 2008 fick han en vadskada som han hamna operera tre gånger och ifjol skadade han främre korsbandet igen! Och han tänker fortsätta. Läs här.

Tänker då direkt på en annan som till slut fattade att sluta, nämligen Peter Foppa Forsberg. Han hade helt sjukt mycket skador men skulle med våld fortsätta. Sen när han slutade påstod tidningarna (läs aftonbladet) att det var hans flickvän som "tvingat" honom till det. Men hallå.

Många tycker ju också att jag ska sluta med handbollen och det kanske jag gör. Men lär ju ge det en chans iaf. En tid i mitt liv kunde jag inte tänka mig vara utan handbollen, men nu känns det inte så farligt ändå. Men sån latmask som jag är bör jag i så fall hitta något motsvarande för att inte gå ner mig totalt. Kanske crossFit som är så hypat!

Nina har flytta sin blogg. Tycker hon hittat ett härligt tema. Se här.

Schulman show på aftonbladet.se räddade min morgon. Så funny.

Bio Pallas
visar en film som heter This must be the place med Sean Penn i huvudrollen som en gammal rockstjärna. Verkar helt knäpp. Har inte hört något om den.

Imorgon är det Julias 30-års kalas på MC-klubben (låter lite funny) och jag har fått munsår igen! Typ fjärde gången på tre månader. WTF! Är du stressad, har du förkylning eller är du annars bara i jävligt dåligt skick. U tell me.

Kommentarer



skrivet 2012-02-19 klockan 20:59:55

Jo Ika, rätt tänkt! CrossFit är så bäst! Menar nu inte att du ska sluta med handbollen men kom med och testa CrossFit och du är såld :) Själv tränar jag i CrossFit Lohja som har sin sal (eller en industrihall är det ju) i Virkby. See U!


ika
skrivet 2012-02-21 klockan 23:55:47

Tack för tipset Lotta. Blir ju inte att testa ännu den närmaste tiden efter knäoperationen, men ska komma ihåg det sen när jag är i skick igen.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar