Uthyres!

skrivet 2012-01-22 klockan 18:40:15

 

Jag har ett helt nytt snowboard set som ligger hemma och dammar eftersom jag inte kommer kunna åka något den här säsongen. Då tänkte jag att om det finns någon brud som funderar på att köpa en bräde och vill testa min eller någon som vill lära sig och ändå ska hyra kan göra det av mig istället för en billig peng.

 

Tänkte mig något i stil med 10€/dag och 30€/vecka.

 

Min bräde är en burton social 147cm. De betyder att åkaren inte ska vara längre än 170cm lång. Helst som jag 162,5 cm :)

Bindningarna är scribe M och bootsen burton bootique storlek 39. Varma boots, så man behöver inte ha yllesockor i, men helst ska man vara en 37-38 för att det ska vara bekvämt. Man kan också hyra boots ifall man har större fötter. Bindingarna ska funka med boots upp till storlek 40. Men det måste man helt enkelt testa.

Passar väldigt bra för nybörjare. Ett lätt bräde att åka med! Passa på!

Kommentarer



Frida
skrivet 2012-01-23 klockan 16:52:16

Sku vila prova igen, men tror int du vill riskera att jag har sönder den eller någo, så ja, kanske vi låter det va... :D


ika
skrivet 2012-01-23 klockan 17:06:39

alltså jag är verkligen inte rädd för att den ska gå sönder. Det är ganska svårt att få sönder en snowboard.


Frida
skrivet 2012-01-30 klockan 16:19:35

Kanske jag ändå ska låna av dig nästa gång, va ju hur roligt som helst när jag börja våga mera o lät det fara hårdare, ska definitivt flera gånger det här året, men jag har storlek 39 på fötterna... :/



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar