15h putki.

skrivet 2012-07-02 klockan 14:02:41
I'm back från min bloggpaus.
 
Jiisus, jag ska strax ta och sova lite. Efter EM finalen igår fram tills nu har jag jobbat på mitt projekt. Alltså hela natten nästan 15h i ett streck. Kroppen mår därefter. Blir lite så när man är nattmänniska och har en viktig deadline. Har i alla fall nu skickat ut den på korrekturläsningsrundan. Finns en hel del detaljer ännu som inte är på det klara.
 
Alltför mycket som distraherar nu på sommaren (när man borde beta av projekt), nåväl man får offra en natt men det är det värt. Är helt sjukt spänd på slutresultatet. Visar er sen när den kommer rykande färsk från tryckeriet :) Verkligen ett superprojekt. Skulle vilja göra en till så fort den här är klar.
 
Har de senaste dagarna varit till Tenala Lions loppis och träffat hela halva släkten och massa bekanta. Sen på Nickes 30-års fest som var helt galen. Tack Nicke för det!
 
Och igår började jag mitt sommarjobb på Fiskars Museum. Nu kommer jag vara där onsdag-söndag hela juli. Verkligen lyckat att jag sökte och fick jobbet. Härligt med miljöombyte.
 
Sen vann jag en bikini i en tävling på Facebook! Hur sjukt är inte det?
 
I'm one happy girl.
 

Det enda som stör mig är det där jäkla Medipex telemarketing som ringer till mig hela tiden. Nyss ringde tredje numret från den firman. Hallåå, är det så svårt att fatta att jag inte tänker svara!?

Kommentarer



skrivet 2012-07-02 klockan 21:19:26

Varsågod. :)


skrivet 2012-07-05 klockan 13:49:47

Nice med flyt Ika, väntar att se vad du duunat ihop :)
Svar: Jep, kan inte vänta på att få att få färdiga trycksaken i handen. Visar upp den så fort jag får den. Beräknat att vara klart v.31 ;)
ikalainen



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar