Nu och ett par dagar tillbaka.

skrivet 2012-07-10 klockan 09:21:42
Kalendern jag jobbar med skall in till tryckeriet på torsdag så fram tills dess är jag helt fokuserad på den. Bjuder er på lite bilder från de senaste dagarna.
 
I onsdags var vi på fotis, BK-46 mot EIF. Thank god så vann BK med 1-0! Efter det tog vi en öl på Serendi. Jag tog med Fredrik som jobbar på Fiskars museum. Han är från pampas.
På torsdag var vi ner till skären och grilla och basta. Sjukt skönt!
På fredag tog vi dinner på Knäppen. Efter det kom en hög med folk på bastu till oss. Flickorna spela singstar medan pojkarna bastade :)
 
På lördag jobbade jag 7h pass på museet då jag hade café. Jag bakade och kokade kaffe och höll på. Det var roligt, men ack vad slut jag blev. Jag är då inte speciellt bra på att baka eller hur ska vi säga, jag har inte utvecklat den sidan. Men bra gick det. Svettigt som fn då det var så fuktigt.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar