What's up?

skrivet 2012-07-17 klockan 09:07:14
..what's down. Jag har varit en mycket trött kvinna. Eventuellt är det kalendern som jag skapat som tog musten ur mig, men nu är det klappat och klart. Självklart lite fnurror på slutet då jag konstaterar att jag aldrig gjort en trycksak som skall spiralbindas tidigare och därmed har missat det där med bleeds på insidan av sidorna som man inte behöver fundera på om det är lim- eller häftbindning. Hade såklart tänkt på hur långt spiralen kommer in på sidorna. Nåväl, torde inte bli en jättekatastrof med inte heller PERFEKT och DET stör mig. Måste nu vänta till vecka 31 för att med skräckblandad förtjusning ta del av det största jag åstadkommit hittills i min karriär. Jiisus.
 
Har försökt slappna av med jobb, halv släktträff och parmiddag. Igår var kusin Emmi på färganalys i Ekenäs och det var helt huippu. Hon blev sommar (ni kan ju gissa att jag hade velat vara det, men nej jag är höst). Det visar sig dock vara ganska svåra färger att hitta, alltså sommarfärgerna. Höst är lätt som en plätt. Sen var vi till voffeli & kaffeli. Tyvärr hade de slut på nästan all salt fyllning, men brie och tomat var helt OK. Det är ju alltid gott med våfflor :)
 
Och lite bilder på det, var så goda.
Fint med glasflaskorna ovanför fönstret i voffeli & kaffeli.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar