Nya tag.

skrivet 2012-03-06 klockan 19:02:33
Jee, vi är äntligen friska med Sami. Vi var "bara" sjuka en vecka. Huh.

Från och med idag är jag "arbetsduglig". Jag var till min ortoped och han kunde konstatera att anpassandet och återhämtningen efter att jag fått mitt nya korsband kommer ta litet längre tid än normalt eftersom jag också har en skelettskada +en egen liten broskutveckling som jag fick i tonåren.

Anyway, så sa jag att jag ska försöka börja jobba och om det inte går så ringer jag. Fick också sjukintyget som inte hade skickats för 3 veckor sedan. Det var inte så stor skillnad eftersom jag inte ännu fått pengarna från sjukskrivningen från och med årskiftet. Det här betyder då att jag varit sjukskriven i nästan 3 mån och fått hela 140€ att leva på. Jippii för FPA. Tur så har man en hjälpsam mor och rik pojkvän och fyllt 30 och därmed fått födelsedagspengar.

Idag var det inte bara himmelens fint väder utan jag fick min efterlängtade iPhone. I och med detta kommer jag byta till TeleFinland. DNA blev nu till sig och skickade mess att jag får ett bättre erbjudande om jag ringer dem. Snyft. Jag har nog gillat DNA men fick som sagt ett bättre erbjudande från TeleFinland.

Nu är ju då dilemmat att hurdant skal skall jag köpa. Är sugen på ett DIY skal från japan. Vet inte riktigt vad för motiv jag skulle brodera in, men personligt skulle det bli iaf:) Se här.

 

Speck som jag har som skydd på min macbook gör också iphone skal så blir ett sånt iaf. De har samarbete med burton också ser jag. Nice, synd så hittade jag inte riktigt nåt print som tilltala mig direkt. Hmm. Sen måste man tänka på att man kommer lätt åt knapparna och sånt.

Dagens I-lands problem helt klart. Ni som har iphone. Har ni tips, shoot!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar